Effektevaluering af TipsByText
Supporting Language Development through a Texting Program: Initial Results from Denmark
Effektevalueringen af TipsByText er et kontrolleret lodtrækningsforsøg, som er udarbejdet af professor Marianne Simonsen fra Aarhus Universitet i samarbejde med postdoc Michala Riis-Vestergaard fra MIT, professor Susanna Loeb fra Stanford University og ROCKWOOL Fondens Interventionsenhed.
Relaterede udgivelser
Interventionsrapport
Sms-baseret sprogindsats viser ingen effekt på børns sprog
Gå til interventionsrapportenMere om initiativet
Initaitiv
Tipsbytext
GÅ TIL INITIATIVETSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
Forskning
Debatindlæg
Professoren nåede lige netop at fortælle om sin forskning om deleordninger efter skilsmisse, inden de første reaktioner tikkede ind
Januar 2025
Forskning
Debatindlæg
Et København for alle?
Januar 2025
Forskning
Forskningsrapport
Parental Union Dissolution and Children’s Emotional and Behavioral Problems: Addressing Selection and Considering the Role of Post-Dissolution Living Arrangements
Januar 2025
Forskning
Vidensoverblik
Forældres brud trækker spor i børns trivsel i mere end ti år
Januar 2025