Effektevaluering af TipsByText
Supporting Language Development through a Texting Program: Initial Results from Denmark
Effektevalueringen af TipsByText er et kontrolleret lodtrækningsforsøg, som er udarbejdet af professor Marianne Simonsen fra Aarhus Universitet i samarbejde med postdoc Michala Riis-Vestergaard fra MIT, professor Susanna Loeb fra Stanford University og ROCKWOOL Fondens Interventionsenhed.
Relaterede udgivelser

Interventionsrapport
Sms-baseret sprogindsats viser ingen effekt på børns sprog
Gå til interventionsrapportenMere om initiativet

Initaitiv
Tipsbytext
GÅ TIL INITIATIVETSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne

Vidensoverblik
Halvdelen af unge med belastet barndom får ingen ungdomsuddannelse
Juli 2025

Podcast
Derfor stiger pigers karakterer mere end drengenes
Juli 2025

Video
Udsathed starter tidligt – og det gør løsningerne muligvis også
Juli 2025

Video
Piger trækker fra drengene i karakterer – men hvorfor?
Juli 2025