Effektevaluering af TipsByText
Supporting Language Development through a Texting Program: Initial Results from Denmark
Effektevalueringen af TipsByText er et kontrolleret lodtrækningsforsøg, som er udarbejdet af professor Marianne Simonsen fra Aarhus Universitet i samarbejde med postdoc Michala Riis-Vestergaard fra MIT, professor Susanna Loeb fra Stanford University og ROCKWOOL Fondens Interventionsenhed.
Relaterede udgivelser
![interventionsrapport](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2022/12/RFI_Ikoner_Interventions-rapport-300x200.png)
Interventionsrapport
Sms-baseret sprogindsats viser ingen effekt på børns sprog
Gå til interventionsrapportenMere om initiativet
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2022/11/TipsByText_Logo_5x3-300x180.png)
Initaitiv
Tipsbytext
GÅ TIL INITIATIVETSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/raopport213_4x3-768x576.png)
Forskning
Forskningsrapport
Immigrants and the Benefits of Urban Experience
Juli 2024
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/RFF_Forskningsrapport_Kommunesammenlaegning_4x3-768x576.png)
Forskning
Forskningsrapport
The Domino Effect: Exploring Residential Mobility in the Aftermath of Municipal Mergers
Juli 2024
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/RFF_Vidensoverblik_Kommunalreformen_5x3-768x461.png)
Forskning
Vidensoverblik
Kommunalreformen skabte udvandring og faldende huspriser i de kommuner, der mistede rådhuset
Juli 2024
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/Vidensoverblik_Ulighed-i-uddannelse-skyldes_5x3-768x461.png)
Forskning
Vidensoverblik
Ulighed i uddannelse skyldes i højere grad ulighed i bløde færdigheder og ikke kun intelligens
Juli 2024