Effektevaluering af TipsByText
Supporting Language Development through a Texting Program: Initial Results from Denmark
Effektevalueringen af TipsByText er et kontrolleret lodtrækningsforsøg, som er udarbejdet af professor Marianne Simonsen fra Aarhus Universitet i samarbejde med postdoc Michala Riis-Vestergaard fra MIT, professor Susanna Loeb fra Stanford University og ROCKWOOL Fondens Interventionsenhed.
Relaterede udgivelser
Interventionsrapport
Sms-baseret sprogindsats viser ingen effekt på børns sprog
Gå til interventionsrapportenMere om initiativet
Initaitiv
Tipsbytext
GÅ TIL INITIATIVETSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
Forskning
Indlæg
Unges uddannelsesomveje er svære at styre
Oktober 2024
Forskning
Indlæg
Skærpet adgangskrav til gymnasiet og bortfald af engelskprøven har stor betydning for især drenge og ikke-vestlige
Oktober 2024
Forskning
Indlæg
Erfaringer med ansigtsgenkendelse fra udlandet tyder på lille virkning
Oktober 2024
Forskning
Vidensoverblik
Hjernerystelse hos børn fører ikke til dårlige karakterer i skolen eller øget kriminalitet
Oktober 2024