Evaluering af TipsByText
Sprogindsats engagerer divers forældregruppe, men forbedrer ikke børns sprog.
Kan en forældrerettet sms-indsats forbedre børns tidlige sprogudvikling ved at give forældrene sprogstimulerende tips og ideer til hvordan de kan støtte deres børn i hverdagen?
Det spørgsmål har vi søgt svar på gennem en evaluering af indsatsen TipsByText med 3.600 børn i fem danske kommuner. Vores læringer og evalueringsresultater præsenteres i denne RFI Indsigt.
Relaterede udgivelser

Video
Opsummering af initiativet TipsByText
Gå til videoMere om initiativet

Initiativ
TipsByText
Gå til initiativetSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne

Forskningsrapport
Measuring the Trend in Police Tasks Concerning People with Mental Health Challenges in Denmark, 2008-2022
Marts 2025

Vidensoverblik
Politiet håndterer i dag fire gange så mange opgaver med psykisk sårbare borgere
Marts 2025

Forskningsrapport
Skoletid / Skærmtid
Februar 2025

Vidensoverblik
Den digitale folkeskole: Mobiltelefon stort set fraværende men projektor og computer møder til tiden hver dag
Februar 2025