Evaluering af TipsByText
Sprogindsats engagerer divers forældregruppe, men forbedrer ikke børns sprog.
Kan en forældrerettet sms-indsats forbedre børns tidlige sprogudvikling ved at give forældrene sprogstimulerende tips og ideer til hvordan de kan støtte deres børn i hverdagen?
Det spørgsmål har vi søgt svar på gennem en evaluering af indsatsen TipsByText med 3.600 børn i fem danske kommuner. Vores læringer og evalueringsresultater præsenteres i denne RFI Indsigt.
Relaterede udgivelser

Video
Opsummering af initiativet TipsByText
Gå til videoMere om initiativet

Initiativ
TipsByText
Gå til initiativetSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne

Vidensoverblik
Halvdelen af unge med belastet barndom får ingen ungdomsuddannelse
Juli 2025

Podcast
Derfor stiger pigers karakterer mere end drengenes
Juli 2025

Forskningsrapport
A New Approach to Multidimensional Ordinal Welfare Measurement: Country and Urban Level Evidence
Juli 2025

Analyse
De nationale trivselsmålinger siger ikke meget meningsfuldt om trivslen på de enkelte skoler
Juni 2025