Evaluering af TipsByText
Sprogindsats engagerer divers forældregruppe, men forbedrer ikke børns sprog.
Kan en forældrerettet sms-indsats forbedre børns tidlige sprogudvikling ved at give forældrene sprogstimulerende tips og ideer til hvordan de kan støtte deres børn i hverdagen?
Det spørgsmål har vi søgt svar på gennem en evaluering af indsatsen TipsByText med 3.600 børn i fem danske kommuner. Vores læringer og evalueringsresultater præsenteres i denne RFI Indsigt.
Relaterede udgivelser

Video
Opsummering af initiativet TipsByText
Gå til videoMere om initiativet

Initiativ
TipsByText
Gå til initiativetSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne

Forskning
Vidensoverblik
Stigende social arv medfører stigende ulighed i uddannelsesudgifter
Marts 2023

Forskning
Forskningsrapport
Social arv og offentlige udgifter til uddannelse
Marts 2023

Forskning
Værktøj og grafik
Velstand og ulighed
Marts 2023

Forskning
Bog
Velstand og ulighed
Marts 2023