Evaluering af TipsByText
Sprogindsats engagerer divers forældregruppe, men forbedrer ikke børns sprog.
Kan en forældrerettet sms-indsats forbedre børns tidlige sprogudvikling ved at give forældrene sprogstimulerende tips og ideer til hvordan de kan støtte deres børn i hverdagen?
Det spørgsmål har vi søgt svar på gennem en evaluering af indsatsen TipsByText med 3.600 børn i fem danske kommuner. Vores læringer og evalueringsresultater præsenteres i denne RFI Indsigt.
Relaterede udgivelser
Video
Opsummering af initiativet TipsByText
Gå til videoMere om initiativet
Initiativ
TipsByText
Gå til initiativetSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
Forskning
Forskningsrapport
Understanding the Heterogeneity of Intergenerational Mobility across Neighborhoods
December 2024
Forskning
Vidensoverblik
Det er menneskene i opvæksten
– ikke postnummeret
– der afgør børns chancer i livet
December 2024
Forskning
Video
Konference:
By vs. land – knækker Danmark over?
November 2024
Forskning
Forskningsrapport
Public and Parental Investments,
and Children’s Skill Formation
– Updated 2024
November 2024