Sms-baseret sprogindsats viser ingen effekt på børns sprog
Denne interventionsrapport giver en kort oversigt over effektevalueringen af TipsByText, som er afprøvet og evalueret blandt 3.600 børn i alderen 3-5 år. Interventionsrapporten handler om, hvordan effektevalueringen er udført, og om evalueringens resultater.
Relaterede udgivelser
Interventionsrapport
Kvantitativ evalueringsrapport af TipsByText
Gå til interventionsrapportenMere om initiativet
Initiativ
TipsByText
Gå til initiativetSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
Vidensoverblik
Innovativ beskæftigelsesindsats giver unge arbejdsidentitet – og højere løn
September 2025
Vidensoverblik
Halvdelen af unge med belastet barndom får ingen ungdomsuddannelse
Juli 2025
Forskningsrapport
Skoletid / Skærmtid
Februar 2025
Vidensoverblik
Den digitale folkeskole: Mobiltelefon stort set fraværende men projektor og computer møder til tiden hver dag
Februar 2025