Public and Parental Investments and Children’s Skill Formation
Skrevet af: Rasmus Landersø, Miriam Gensowski, Dorthe Bleses, Phillip Dale, Anders Højen og Laura Justice
Relaterede udgivelser
Podcast
Sproglig understøttelse, lærerkvalitet og sociale forskelle i barndommen
Gå til podcastenVidensoverblik
Ressourcestærke børn går oftere på skoler, hvor ressourcestærke lærere arbejder
Gå til vidensoverblikketVidensoverblik
Sproglig understøttelse i børnehaven mindsker de sociale forskelle senere i barndommen
Gå til vidensoverblikketVidensoverblik
Det er i stigende grad studenter med relativt lave karakterer, der bliver uddannet som lærere
Gå til vidensoverblikketRelevante medarbejdere
Forskning
Rasmus Landersø
Forskningsprofessor og
chef for forskning i uddannelse og familie
rl@rff.dk
+45 20 70 44 29
Arbejdsmarked og beskæftigelse
Skole og uddannelse
Forskning
Miriam Gensowski
Seniorforsker og chef for kompetenceudvikling
mig@rff.dk
+45 52 72 95 28
Skole og uddannelse
Sundhed og trivsel
Seneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
Intervention
Interventionsrapport
Ungefortællinger – NExTWORK
April 2024
Intervention
Podcast
Kønsforskelle fra fødsel til død
April 2024
Forskning
Indlæg
Omlægning af SU til lån på kandidatuddannelser vil være risikabelt
Marts 2024
Forskning
Forskningsrapport
Different or alike? Associations between PISA measures, primary school grade point average, and highest educational achievement among immigrants and natives
Marts 2024