Public and Parental Investments and Children’s Skill Formation
Skrevet af: Rasmus Landersø, Miriam Gensowski, Dorthe Bleses, Phillip Dale, Anders Højen og Laura Justice
Relaterede udgivelser

Podcast
Sproglig understøttelse, lærerkvalitet og sociale forskelle i barndommen
Gå til podcasten
Vidensoverblik
Ressourcestærke børn går oftere på skoler, hvor ressourcestærke lærere arbejder
Gå til vidensoverblikket
Vidensoverblik
Sproglig understøttelse i børnehaven mindsker de sociale forskelle senere i barndommen
Gå til vidensoverblikket
Vidensoverblik
Det er i stigende grad studenter med relativt lave karakterer, der bliver uddannet som lærere
Gå til vidensoverblikketRelevante medarbejdere

Forskning
Rasmus Landersø
Forskningsprofessor og
chef for forskning i uddannelse og familie
rl@rff.dk
+45 20 70 44 29
Arbejdsmarked og beskæftigelse
Skole og uddannelse

Forskning
Miriam Gensowski
Seniorforsker og chef for kompetenceudvikling
mig@rff.dk
+45 52 72 95 28
Skole og uddannelse
Sundhed og trivsel
Seneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne

Forskning
Podcast
Sprogkrav til indvandrere påvirker uddannelsesveje og beskæftigelse
September 2023

Forskning
Bog
Omstilling på Arbejdsmarkedet – Globalisering, Automatisering og Uddannelse
September 2023

Forskning
Indlæg
Nye reformer, samme problemer
September 2023

Forskning
Indlæg
A- og B-holdet
September 2023