Evaluation of the teaching material, Perspekt 2.0
Can Perspekt 2.0 enhance the social well-being of pupils through a structured, class-based teaching programme? This is the question we have sought to answer in an evaluation of the Perspekt 2.0 material. The results of the evaluation and the methods applied are presented in this RFI Insight report
Mere om initiativet
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2022/11/Evaluering-Perspekt_5x3-300x180.png)
Initiativ
Perspekt 2.0
Gå til initiativetSeneste udgivelser indenfor samme velfærdsemne
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/Vidensoverblik_Ulighed-i-uddannelse-skyldes_5x3-768x461.png)
F
Forskning
Vidensoverblik
Ulighed i uddannelse skyldes i højere grad ulighed i bløde færdigheder og ikke kun intelligens
Juli 2024
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/07/Hvor_bor_velfaerdsarbejder_4x3-768x576.png)
F
Forskning
Indlæg
De varme hænder bliver i København
Juli 2024
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/Karakterkrav-overrepraesentation_Indlaeg_4x3-768x576.png)
F
Forskning
Indlæg
Øget karakterkrav på gymnasiet vil primært ramme unge fra gymnasiefremmede hjem, indvandrere og efterkommere, og drenge
Juni 2024
![](https://rockwoolfonden.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2024/06/Lokal-okonomisk-ulighed-og-social_5x3-768x461.png)
F
Forskning
Vidensoverblik
Lokal økonomisk ulighed hænger sammen med forbruget af antidepressiv medicin
Juni 2024